Pověření k jednání pro Naomi Zamazalovou


Od: <dusandvorak@seznam.cz>
Datum: 23. června 2011 20:40
Komu: Aleš Kuda <ales@kuda.us>
Kopie: Naomi Zamazalova <naomiekk@gmail.com>, Korinek Juraj <juraj.korinek@gmail.com>

Ahoj, Aleši,kolegové, dovolte, abych vám představil Aleše Kudu, psycholog, který jedná v náš prospěch s paní Míšou Tůmovou, se kterou se bavil o klinice a jí se to líbí a má možnost sehnat peníze, říkám to, Aleši, správně? Naomi je psycholožka, Juraj chemik - vývoj nových léčiv. Mnohem lepší by bylo, kdyby paní Tůmová mohla mluvit s mladými, hezkými a navíc i statutárními zástupci v kopii, Naomi a Jurajem.
Aleši, jsem strašný zločinec.Tady už jsem šel na dřeň http://dusandvorak.blog.respekt.ihned.cz/c1-52145560-jak-to-bylo-s-vrazdenim-poslaneckych-nevinatek
Jsem příští týden v Praze, ted sotva dam ruky na klávesy. Borelioza, má láska, mi žere klouby jako pominutá. 
Já jsem s panem Tůmou mluvil celkem 3x, seděl vloni vedle dnešního primátora Svobody, když kandidovali na primátora  a dělali besedy lídrů partají v domě architektů na Václaváku, takže nejen ví, že nám magistrát slíbil doplatit peníze (Pavel Bém mě nasral, normálně to zapřel, tak jsem to nechal na magistrátu prověřit, protože takové věci nás mohou na finančáku vážně ohrozit a Pavlovi je to buřt. poslal jsem ho do řiti) a primátor Svoboda nic neudělal, ale jak Tůma, tak Svoboda a další veřejně na besedě říkali, jak moc je taková věc jako naše otevřená škola a věda a výzkum v Cannabis potřeba.
Kdybych s paní Tůmovou nejednal já, odpadlo by případně vysvětlování, co a jak zločinec Dvořák a ona se případně nemusela jakkoliv v dalším jednání komukoliv z čehokoliv zpovídat (znáš českou malost), ale šli byste přímo k věci. Víš, já bych měl být spíš ted úplně někde v pozadí, protože na MZ ČR se ted láme chleba a oni nám prostě budou muset vydat povolení k sázení chtě nechtě, ale to víš, jak se všichni brání to udělat.
Pochopitelně by bylo nejlepší setkání s paní Tůmovou na klinice, jak jsme se bavili.
Mějte se pěkně a děkuji.
De